🎄 Poslední objednávky odesíláme 20. 12. 2024. Od 21. 12. do 2. 1. 2025 je možné zboží objednávat, ale expedice začne až 2. 1. 2025. 🎁

Týmové oblečení do každé firmy

Je ve vašem podnikání důležité sehrání vašich zaměstnanců? Podnikáte v oboru pohostinství, obchodu či finančnictví či v něčem naprosto odlišném? Máte kolem sebe několik pracovníků, kteří by se potřebovali prodat svým zákazníkům a jsou rovněž denně na očích veřejnosti? V tom případě je slaďte a oblečte jim stejnorodý dress code, jinými slovy týmové oblečení, se kterým budou reprezentovat hrdě svou firmu a tím pádem i svého zaměstnavatele. Pokud tedy momentálně stojíte před otázkou, jakým způsobem prodat své zboží a služby, aby byla jejich úroveň oceněna konečnými zákazníky, stojíte před řešením, kterým firemní oblečení rozhodně je.


Uhlazený či volný styl, který dává vašemu podnikání osobitost

Pokud podnikáte v oblasti pohostinství a provozujete třeba ( zástěry a rondony), je téměř nutností, aby každý váš zaměstnanec měl týmové oblečení, které bude zdobit potisk textilu, který rozhodně bude vždy zcela podle vašich přání. Pokud se spokojíte pouze s názvem firmy či budete chtít dotad ještě trefné logo, do toho. Vaší fantazii se totiž meze rozhodně nekladou. Pokud se vaše firma nese v duchu prestiže, je uhlazený styl oděvu nutností, pokud jedete na vlně freelanceru, budou vašim zaměstnancům rozhodně slušet třeba volná keprová košile a capri kalhoty.


Co je ve světě samozřejmostí, v ČR vázne!

Za hranicemi naší země se setkáte pouze výjimečně s personálem, který by nebyl slazen a neznal tak reklamní textil, který stejně tak, jako reklama samotná, prodává. V naší republice je ovšem stále mnoho provozoven, kde se investovat do sjednoceného oblečení personálu, které by zároveň bylo opatřeno logem společnosti zatím nezačalo. Přičemž je nadmíru jasné, že pokud přijdete do podniku, ve kterém se chcete cítit dobře, a bude vás obsluhovat někdo, kdo ráno neměl zrovna svůj den a odpovídá tomu i jeho oblečení, bude to znát nejen na spropitném, které dané obsluze uštědříte, ale i na vašem budoucím rozhodnutí, zda daný podnik ještě někdy navštívíte.